مراکز خرید معروف استانبول
نوشته شده توسط : azar yousefi

مرکز خرید واتر گاردن استانبول

مرکز خرید واتر گاردن یکی از معروف ترین مراکز خرید استانبول می باشد شاید بزرگترین نباشد اما یکی از زیباترین مراکز خرید به شمار می رود و بیش تر به عنوان یک مرکز شو آتش و اکولایزر به محبوبیت رسیده است. مرکز خرید دارای فروشگاه های کم ولی همه فروشگاه دارای برند های معروف دنیا می باشد. رستوران ها و کافی شاپ ها محبوبیت این مرکز خرید را چندین برابر کرده است. در سفرتان با تور استانبول امکان این را دارید تا به این مرکز خرید بروید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید و از سفرتان لذت ببرید.

مرکز خرید واتر گاردن استانبول

مرکز خرید زورلو سنتر استانبول

مرکز خرید زورلو استانبول سومین مرکز خرید معروف در لیست 10 مرکز خرید برتر استانبول می باشد. این مرکز خرید معروف دارای امکانات بی نظیری می باشد که حتما گردشگران تور استانبول را جذب خود خواهد کرد: رستوران, کافی شاپ, شهر بازی فان لوفت, استخر, ورکشاپ کودکان, اجرای موسیقی زنده, سینما ماکسیموم با ظرفیت 1548, مرکز هنری پی اس ام, لوازم الکترونیک و دیجیتال, لوازم خانگی, جواهرات, البسه, پوشاک, لوازم آرایشی و بهداشتی, 194 غرفه, مجموعه ورزشی و .... مهم ترین دلیل معروفیت این مرکز خرید وجود هتل رافلز می باشد که این مرکز خرید را به محبوبیت رسانده است. این مرکز خرید از سال 2008 تا 2011 و در سال 2014 جایزه های متعددی را کسب کرد. ساعت کاری مرکز خرید از 10:00 تا 22:00 می باشد. در سفرتان بهاستانبول بی شک به این مرکز خید خواهید رفت و به هیچ عنوان از انتخابتان پشیمان نخواهید شد.

آدرس مرکز خرید زورلو سنتر استانبول: ترکیه, استانبول, بشیکتاش, خیابان کورو شماره 2, محله لوازیم, زورلو سنتر.

مرکز خرید زورلو سنتر استانبول

مرکز خرید زورلو سنتر استانبول

مرکز خرید استانبول مال استانبول

مرکز خرید استانبول مال یکی از مهم ترین, معروف ترین و بهترین مراکز خرید استانبول می باشد که در منطقه ایکیتلی پذیرای تعداد زیادی از مهمانان و مسافران تور استانبول می باشد. این مرکز خرید دارای 350 فروشگاه, فودکورت, مرکز آثار نمایشی, شهربازی سرپوشیده به وسعت 12 هزار متر مربع, 16 سینما با ظرفیت 3050 نفر که بزرگترین سینما ترکیه به حساب می آید, تئاتر, رستوران 3 طبقه با مساحت 1000 متر مربع با سرمایه گذاری آدلر (گروه سرمایه گذاری اماراتی), 5 دهلیز, 83 پله برقی, 42 آسانسور و ... می باشد که همین باعث شده است این مرکز خرید به عنوان بزرگترین, مدرن ترین و بهترین مرکز خرید استانبول و یا حتی ترکیه شناخته شود. مرکز خرید استانبول مال در سال 2011 برنده جایزه "پروژه بهترین توسعه مرکز خرید" و "بهترین پروژه کاربرد مختلط" شد. در سفرتان به استانبول برای خرید, گردش, تفریح, استراحت و چشیدن طعمی متفاوت از غذا و ... به این مرکز خرید معروف سر بزنید و لحظات پر از خاطره ای را برای خود و عزیزانتان به ارمغان آورید.

مرکز خرید استانبول مال استانبول

مرکز خرید استانبول مال استانبول

مرکز خرید کوزی استانبول

مرکز خرید کوزی یکی از بهترین و شیک ترین مراکز خرید استانبول می باشد که در سال 2010 در منطقه پرتردد کادیکوی برای بازدید گردشگران تور استانبول افتتاح شد. مرکز خرید کوزی دارای امکاناتی مانند رستوران, کافی شاپ, سالن سینما و تئاتر با ظرفیت 400 نفر, پارکینگ, تراس, صندوق امانات, اتاق مراقبت از کودک می باشد. این مرکز خرید دارای 68 فروشگاه با برند های مختلف می باشد. فاصله مرکز خرید کوزی تا فرودگاه آتاتورک 40 کیلومتر است. در سفرتان به استانبول برای خرید و تفریح به این مرکز خرید معروف بروید.

مرکز خرید کوزی استانبول

مرکز خرید کروسل استانبول

مرکز خرید کروسل استانبول با مساحت 76,500 متر در منطقه بکرکوی استانبول برای پذیرایی از مهمانان تور استانبول افتتاح شد. چرخ و فلک معروف این مرکز خرید در سال 1995 افتتاح شد. این مرکز خرید معروف استانبول دارای 117 مغازه, رستوران, فست فود, سالن غذاخوری, مرکز سرگرمی و سینما, 7 دستگاه آسانسور, 12 پله برقی می باشد که سالانه حدود 1.5 میلیون نفر بازدید کننده دارد. در سفرتان با تور استانبول امکان بازدید از این مرکز خرید معروف برایتان فراهم می شود.





:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف استانبول, مراکز خرید استانبول, لیست مراکز خرید استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: